Tenda di l'hotel di lusso Seashell persunalizata

Descrizione breve:

LUXO TENT hè situatu in Chengdu è simu a più grande cumpagnia di fabricazione è vendita di tenda di hotel in Cina Occidentale.Specializatu in a pruduzzione di ogni tipu di tenda di hotel, tenda di cupola, tenda di safari, tenda di eventi, tenda di glamping, tenda di campeggio.I nostri prudutti sò abbracciati da parechji paesi diffirenti in u mondu.Cù un disignu è pruduzzione eccezziunale è u nostru serviziu prufessiunale di casu di prughjettu one-stop, i nostri prudutti è u serviziu dopu sò ricunnisciuti da u cliente d'oltremare è domesticu.


  • Copertura di u tettu:1100 g/m² di trazione di tessuto rivestito in PVDF
  • Carica di neve:75 kg/mq
  • Pesu di tissu (g/㎡):1100 g/m²
  • Resistenza à a temperatura:-30 ℃ - + 70 ℃
  • Durata di vita:15 anni
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Casa di Tenda di Seashellhè una tenda di lussu assai creativa cuncepita è prodotta esclusivamente da noi.U scheletru curvatu è l'aspettu biancu facenu cum'è una cunchiglia triangulare, chì pò esse custruitu in diversi ambienti cum'è mare, spiaggia è furesta.Cum'è una casa di tenda semi-permanente, pò esse stallata in pochi ghjorni.Cù decorazioni interni è strutture di l'hotel, ùn pò micca solu risponde à i bisogni di i campeggi di lussu di i clienti, ma dinò di creà rapidamente valore per u vostru campeghju.

    Tenda d'albergo glamping in forma di conchiglia

    DESSCRIPTION PRODUTTU

    Taglia:5 * 8 * 3.5M, 8 * 9 * 3.5M, a dimensione pò esse persunalizata

    Zona:26.5㎡/50㎡

    Pianificazione di u territoriu:Dormitori, salottu, bagnu, terrazza esterna

    Invitatu:2-4 persone

     

    Frame:U quadru di a tenda hè saldatu è spliced ​​da un tubu d'acciaio galvanizatu Q235 d'alta resistenza, u quadru hè simplice è stabile, è faciule da custruisce.A pipa d'acciaio hè forte è durable, è a superficia rivestita hà una longa vita di serviziu è pò resiste à l'acqua è a ruggine.

    Tarpaulin:Avemu aduprà tarpaulin PVDF resistente à a lacrime fora di u scheletru, è u tettu avvolge strettu u quadru d'acciaio in modu chì pò sustene u clima severu cum'è venti forti.

    Isolamentu:Dentru a tenda, usemu una capa d'insulazione di doppia strata fatta di tela di cuttuni è foglia d'aluminiu, chì ponu efficacemente insulate u sonu, mantene u calore è resiste à u fretu.

    Porta:A porta di l'ingressu adopta finestre di vetru di u pavimentu à u tettu in lega d'aluminiu, chì ùn ponu micca solu assicurà a circulazione di l'aria, ma ancu avè un largu campu di visione.
    U quadru forte è i materiali fini permettenu à e nostre tende di avè un ambiente di vita còmode ancu in u clima piovoso è nevoso. Vita di serviziu più di 10 anni

    贝壳室内布局图
    贝壳透视图

    SPAZIO INTERNI

    A struttura di a tenda hè unica, u tettu hè altu à u fronte è bassu à u spinu, largu à u fronte è strettu à u spinu, stu disignu sacrificà una parte di u spaziu di vita.Ma avemu sempre pianificatu una tenda di hotel cumpleta chì sustene u spaziu in a tenda.
    A tenda serà custruita nantu à una piattaforma piatta, è ci sarà una terrazza esterna quandu entra in a casa, è divani, tavulini è letti doppii ponu esse posti in a stanza.A stanza è u bagnu sò separati da un tabellone, è un spaziu di toilette indipendente è un spaziu di bagnu sò previsti. U spaziu di vita generale hè assai spaziosu.

    Tenda di hotel glamping a forma di conchiglia

    piattaforma esterna

    6

    sala di vita

    stanza di tenda di hotel

    lettu

    tenda glamping cù bagnu

    bagnu

    CASE DI CAMPING

    Sichuan, Cina

    Fornitore di tenda di hotel cinese apparenza di cunchiglia persunalizata per l'alloghju di l'hotel di 2 persone
    Fornitore di tenda di hotel cinese apparenza di cunchiglia persunalizata per l'alloghju di l'hotel di 2 persone
    Fornitore di tenda di hotel cinese apparenza di cunchiglia persunalizata per l'alloghju di l'hotel di 2 persone
    民谣里7

    Guangdong, Cina

    https://www.luxotent.com/40686.html
    tenda di hotel glamping pvdf a forma di cunchiglia
    https://www.luxotent.com/40686.html

  • Previous:
  • Next: