Glamping Luxury Tent Hotel On The Prairie

2023

Sichuan, Cina

Tenda poligonale cunghjunta * 1, tenda a membrana di tensione * 1, tenda di hotel esagonale * 2, tenda a cupola geodesica * 6

Glamping 6m di diametru pvc cupola geodetica tenda hotel resort

Dimensione tenda:6 m di diàmitru

Tenda di tenda:850 gr di PVC

scheletru di tenda:Tubu d'acciaio galvanizatu Q235

Porta:porta di vetru cù tenda

Accessori:Ventilatore di scarico solare, fori per l'orecchie di gattu traspiranti

Applicazione d'usu:alloghji in hotel

A tenda di cupola di pvc hè a tenda di l'hotel più usata, cù un aspettu semicircular unicu, faciule d'installà, è prezzu prezzu, amatu da parechji campi in casa è in l'esteru.
Nant'à sta prateria, sò disposti un totale di 6 tende geodesiche di cupola, cù un diametru di 6m è un spaziu internu di 28 metri quadrati, equipatu cù un lettu doppiu è un bagnu sanu.A causa di u longu tempu di u sole direttu nantu à l'altipiano, a temperatura in a tenda hè alta in u dopu meziornu, cusì i ventilatori di l'exhaust solar sò stallati in casa per assicurà a circulazione d'aria in a tenda.A fronte di a tenda hè fatta di pvc trasparente, è pudete gode di u magnificu paisaghju mentre si trova nantu à u lettu.

Glamping 6 m di diametru pvc tenda geodesica cupola hotel resort1
Glamping 6m di diametru pvc tenda geodesica cupola hotel resort2
Glamping 6 m di diametru pvc tenda geodesica cupola hotel resort4

Dimensione tenda:6 * 7 M, 10 * 12 M

Materiale di u tettu di a tenda:1050 g/㎡ PVDF

scheletru di tenda:Struttura in acciaio galvanizatu

Muru:Muru di vetru in lega d'aluminiu

Applicazione d'usu:suite

A tenda di lussu ploygon lodge hè una tenda d'albergu pisanti. Questa hè una tenda di tenda semi-permanente persunalizata. Pò esse cumminata arbitrariamente in stanze di tenda di diverse dimensioni da unu, dui o trè.A cima di a tenda hè fatta di materiale PVDF 1050g, chì hè impermeabile, ignifugo, faciule da pulisce, è hà una longa vita di serviziu.U scheletru hè fattu di pipa d'acciaio galvanizatu, chì hè forte è durable.U muru hè fattu di tutte e pareti di vetru in lega d'aluminiu, chì vi permettenu di gode di u paisaghju in tutti l'aspetti.

A dimensione di u mudellu di basa hè 6 * 7 metri, cù un spaziu internu di 32 metri quadrati, è ci sò dui spazii separati in l'internu, a camera è u bagnu.
A dimensione di a tenda di un pezzu hè 10 * 12M, è u spaziu internu hè di circa 90 metri quadrati.Hà trè stanze indipendenti, un salottu, è duie camere cù bagnu privatu.Hè assai adattatu per aduprà cum'è una suite di famiglia di lussu.

tettu pvdf è muru di vetru poligonu tenda di tensione casa2
tettu pvdf è muru di vetru poligonu tenda di tensione casa1

Dimensione tenda:10 * 12 m

Materiale di u tettu di a tenda:1050 g di PVDF

scheletru di tenda:Pipa d'acciaio Q235

Muru:Mur de verre creux en alliage d'aluminium

Applicazione d'usu:Sala di pranzu

A struttura permanente di a tenda hè fatta cù una struttura d'acciaio galvanizatu resistente, pali d'acciaio, tettu PVDF 1050g, è vetru cavu temperatu.Quessi sò i più durable. Stu tipu di tenda hà una larga gamma di usi è pò esse usatu cum'è hotel, ristoranti, ricezioni, mostre è più.Hè una tenda semi-permanente, faciule d'installà è di stallà, è hà una longa vita di serviziu.

tettu pvdf è muru di vetru tenda di tensione di poligonu casa3

LUXO TENT hè un fabricatore prufessiunale di tenda di hotel, pudemu aiutà u clientetenda glamping,tenda a cupola geodetica,casa di tenda safari,Tenda d'avvenimentu d'aluminiu,tende d'alberghi di apparenza persunalizata,etc.Pudemu furnisce solu suluzione tutale di tenda, per piacè cuntattateci per lasciàcimu aiutà à inizià a vostra bundanza di glamping!

Indirizzu

No.879, Ganghua, District Pidu, Chengdu, China

E-mail

sarazeng@luxotent.com

telefonu

+86 13880285120
+86 028-68745748

serviziu

7 ghjorni à settimana
24 ore à ghjornu


Tempu di post: Jul-12-2023