Campu di carri

A Tenda di Carru indimenticabile: Elevate a vostra Esperienza di Campeghju

Esperienza di campeggio indimenticabile

A tenda di carru ùn hè micca solu un pezzu di l'equipaggiu di campeghju;hè una sperienza in sè stessu.Eleva a vostra avventura di campeghju à novi alture, chì vi permette di creà ricordi duraturi in un spaziu chì offre cunfortu è stile.

Un appellu esteticu unicu

I tende di trasportu ùn sò micca solu pratichi;sò ancu visualmente stupente.Cù u so design affascinante è distintivu, aghjunghjenu un toccu d'eleganza à u vostru campeghju.Serete l'invidia di l'amici campeggianti mentre vi rilassate in a volta di lussu trà a bellezza di a natura.

Utilizazione di u spaziu senza pari

Una di e caratteristiche standout di una tenda di carru hè a so capacità di maximizà u spaziu in una impronta limitata.Queste tende sò ingegnosamente cuncepite per sfruttà ogni centimetru quadru.Ch'ella sia un viaghjatore solitario o una famiglia di trè persone, sarete maravigliatu da quantu efficace sta tenda usa u spaziu.

Disposizioni di dorme versatili

Sia preferite un lettu doppiu accogliente o un lettu loft per una sensazione più spaziosa, a tenda di carru pò accoglie e vostre preferenze di dorme.A versatilità in l'arrangiamenti di u sonnu a rende ideale per coppie, amichi o famiglie cù un zitellu.

LUXO TENT hè un fabricatore prufessiunale di tenda di hotel, pudemu aiutà u clientetenda glamping,tenda a cupola geodetica,casa di tenda safari,Tenda d'avvenimentu d'aluminiu,tende d'alberghi di apparenza persunalizata,etc.Pudemu furnisce solu suluzione tutale di tenda, per piacè cuntattateci per lasciemu aiutà vi inizià a vostra attività di glamping!

Indirizzu

No.879, Ganghua, District Pidu, Chengdu, China

E-mail

sarazeng@luxotent.com

telefonu

+86 13880285120
+86 028-68745748

serviziu

7 ghjorni à settimana
24 ore à ghjornu


Tempu di post: 20-sep-2023