Chì preparazioni duveranu fà i pruprietarii di l'alberghi di tenda in anticipu.

A staghjoni di campeghju s'avvicina, chì preparazioni devetenda hoteli pruprietarii facenu in anticipu?

1. Ispezione è mantenimentu di e instalazioni è l'equipaggiu: Verificate è mantene tutti i ferri di tenda, toilette, docce, barbecue, campfires è altre facilità per assicurà chì questi equipaghji ponu travaglià nurmale.

2. Pezzi di ricambio: Preparate pezzi di ricambio, cum'è corde di tenda, pali, materassini d'aria, sacchetti di dorme, sedie, stufe, etc. Sti pezzi di ricambio ponu esse furniti à l'invitati quandu anu bisognu, è a quantità di pezzi di ricambio deve esse assicurata. per esse abbastanza.

3. Pulizia è Sanità: Mantene u campeghju è tutte e facilità igieniche, pulite tutti i spazii publichi, i toilette è i duche ogni ghjornu per mantene in ordine è igiene.

4. Misure di sicurezza è di primi aiuti : furmulà è mette in opera e misure di sicurezza è di primi aiuti.Fornite à l'ospiti l'equipaggiu medicale d'urgenza, cum'è i primi aiuti è i telefoni, è sviluppate piani d'emergenza in casu di incidenti imprevisti.

5. U persunale di furmazione: assicuratevi chì u persunale capisce e prucedure d'urgenza per affruntà diverse situazioni, è ponu furnisce servizii d'alta qualità à i clienti.

6. Aumentà e strutture di divertimentu di l'alberghi di tenda di campeghju: aghjunghje alcune strutture di divertimentu, cum'è ghjochi all'apertu, feste di bonfire, equitazione, rafting, caminata, etc., per furnisce l'ospiti cù più scelte è divertimentu.

7. Ottimisate l'esperienza di u cliente: Migliurà l'esperienza di u cliente offrendu servizii è facilità megliu, cum'è l'aumentu di amenità è servizii, furnisce cibo è bevande freschi, è capiscenu i bisogni di i clienti in anticipu prima di ghjunghje è furnisce persunalizate.

I sopra sò i preparazione chì i pruprietarii di campeggi di campeghju di l'alberghi di tenda di l'alberghi ponu cunsiderà quandu a stagione di campeghju hè avvicinata.Spergu chì i suggerimenti di sopra vi sò d'aiutu, è vogliu chì u vostru hotel di tenda, u campu di bed and breakfast una stagione impegnata è un affari prosperu!


Tempu di post: May-08-2023