Tenda à Struttura di Membrane Hotel In Maldive

2018

Maldive

71 set struttura di a membrana

Questu hè un grande hotel di lussu situatu nantu à una isula in Maldive.Tuttu l'hotel hè custruitu nantu à l'acqua di mare.U tettu di l'hotel hè fattu di materiale PVDF biancu, chì hè furmatu cum'è una barca a vela.E stanze sò disposti à manca è à diritta cum'è pinne di pesci, cù un totale di 70 camere.Aprite a porta di a stanza di l'hotel per sente u sole, l'acqua di mare, a spiaggia, è gode di u paisaghju affascinante di Maldive.

Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel7

Questa tenda hè una tenda di struttura di membrana.U scheletru generale hè fattu di tubu d'acciaio galvanizatu cù pittura di coccia.U tarpaulin hè fattu di materiale di membrana PVDF 1050g, chì hà una tensione più forte, resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione, impermeabile è faciule di pulizia.

13

Storia di u prughjettu

Pruvazioni

U cliente ci hà dettu l'ambienti di l'albergu in a prima fase, avemu disignatu è persunalizatu stu tettu di struttura di membrana per u cliente basatu nantu à i so bisogni, è pruducia campioni per elli in a fabbrica, è u cliente hè vinutu per cunfirmà chì i campioni anu scontru u so propiu. bisogni.

ispezione di qualità 7

Pruduzzione

Dopu chì a mostra hè cunfirmata per esse curretta, cuminciamu a produzzione di tutti i profili di tuttu u prughjettu.Dopu chì a produzzione hè finita, u cliente vene à a fabbrica per verificà è accettà.Tutti i grossi di l'acciaio rispondenu à i standard.

pruduzzione

Installa

Durante a custruzzione di u prugettu, avemu numinatu un capu di prughjettu prufessiunale à u situ per a guida di installazione.

1
custruzzione di tenda 2

Cumpiimentu di u prugettu

Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel1
Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel3
Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel6
Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel6
Maldive Structure Membrane Custom Tent Hotel8

LUXO TENT hè un fabricatore prufessiunale di tenda di hotel, pudemu aiutà u clientetenda glamping,tenda a cupola geodetica,casa di tenda safari,Tenda d'avvenimentu d'aluminiu,tende d'alberghi di apparenza persunalizata,etc.Pudemu furnisce solu suluzione tutale di tenda, per piacè cuntattateci per lasciemu aiutà vi inizià a vostra attività di glamping!

Indirizzu

No.879, Ganghua, District Pidu, Chengdu, China

E-mail

sarazeng@luxotent.com

telefonu

+86 13880285120
+86 028-68745748

serviziu

7 ghjorni à settimana
24 ore à ghjornu


Tempu di posta: 08-06-2023