Cumu mantene a tenda di lanterna?

Ricertamenti, sta tenda hè pupulare in parechji campeggi, hà una forma unica è un quadru di electroplating è un prucessu di spruzzatura di plastica, imitandu u stilu di bastone di bambù.
A tenda hè faciule d'installà, adattatu per ricevimenti all'aperto, spiagge, campeggi, hè un paisaghju unicu in u campeghju.

Campeggio per tenda di lanterna triangulare a punta

Cumu mantene a tenda?

1. Tent dentro è fora di a tenda deve esse pulita da u tempu à u tempu, è ancu i pegs di terra attaccati è i pali anu ancu esse puliti spessu principalmente per pulizziari u fangu, a polvera, a pioggia, a neve è i picculi insetti attaccati à l'usu.
2. Evite l'usu di l'uggetti duri, cum'è i spazzole per scrub a tenda, chì dannu u revestimentu impermeabile di a tenda esterna è distrughjenu a so impermeabilità.
3. A cullizzioni di a tenda cumplettamente secca hè ancu un locu assai notevuli, casuale raghjone plegabile nantu à questu, ùn sempre appughjà una piega per plegà a tenda.
4. tenda in a pioggia o l'usu di u ventu, deve attente à u rinfurzamentu di u ventu supplementu è u trattamentu di drenaje.
5. Quandu u ventu hè troppu forte, i pegs di terra di a tenda pò esse purtatu fora di a terra da a tenda, chì pò causà danni è bisognu di chjude a tenda cumplitamenti.
Quandu a tenda hè dispiegata intornu à a tenda in u ventu sottu u nivellu 6, pudete aduprà picchetti d'acciaio più longu è cinturini extra pulling per rinfurzà a resistenza di u ventu di a tenda.
6. Quandu a tenda hè mezza aperta, a superficia chjusa pò esse usata cum'è u latu di u ventu per rinfurzà a resistenza di u ventu.
7. Quandu piove, se a tenda hè supportata intornu, senza un bonu trattamentu di drenaje, troppu acqua pò colapsà a tenda o ancu causà danni à a tenda o u polu.Avete bisognu di fà un bonu travagliu di trattamentu di drenaje è seguite a tenda per l'accumulazione d'acqua.


Tempu di posta: 04-Jan-2023