Circa l'affittu di a tenda di l'avvenimentu - 8 punti per l'attenzione in l'affittu di a tenda di l'avvenimentu

A tenda di l'avvenimentu hè originaria di l'Europa è hè un novu tipu eccellente di edifiziu temporale.Hà e caratteristiche di a prutezzione di l'ambiente è a cunvenzione, un fattore di sicurezza elevatu, u disassemblamentu è l'assemblea rapida, è u costu ecunomicu di l'usu.Hè largamente utilizatu in mostre, matrimonii, magazzini, spots scenics è altre scene.

 

A maiò parte di e tende di mostra sò aduprate in modu di leasing.L'affittu di tenda pò riduce in modu efficace u costu di l'usu, è pò ancu adattà à u ciculu d'usu è esse più flexible.Cum'è un novu cumpratore, prima di allughjà una tenda di mostra, ci sò ottu precautions degne di a vostra attenzione.

18
1. Determina a taglia

A prima cosa da cunsiderà quandu si affitta una tenda di festa di l'avvenimentu hè a dimensione chì chjamemu.Per qualchi spiri o tende di cupola, a dimensione hè fissa è pò esse acquistata da a cima.Certi unità di tenda sò allungati da 3 metri o 5 metri cum'è unità, è a lunghezza è a larghezza di u situ deve esse misurata.Di sicuru, certe volte l'altezza massima è l'altitudine laterale seranu ancu cunsiderate.Hè ricumandemu di cunsultà a vendita prufessiunale è ingegneri per cunfirmà a misura in situ.

 

2. Tipi di tende di evenimenti

Ci sò parechji tippi di tende di fiera cummerciale, da u puntu di vista di l'apparenza, ci sò cima in forma di A, cima piatta, cima curva, sferica, in forma di pesche, spire, hexagon, octagon è altri tipi.Pudete sceglie secondu i vostri bisogni quandu affittu.

 

3. Selezzione muru

Diversi muri ponu presentà diversi effetti visuali o funzioni pratiche.Avemu una varietà di teloni pvc opachi di culore, teloni cumpletamente trasparenti, teloni cù finestri, pareti di vetru, piastre d'acciaio di culore, pareti ABS è altre pareti per voi di sceglie per risponde à i vostri bisogni.
4. Requisiti di u locu

A tenda di l'avvenimentu ùn hà micca esigenze elevate per u situ di custruzzione necessariu.Terra di cimentu, prato, spiaggia, è solu un pezzu di terra pianu pò esse custruitu.Ancu i pavimenti ligeramente curvili ponu esse livellati cù trattamenti simplici, cum'è un sistema di scaffolding.Tuttavia, certi dettagli anu da esse cunsideratu.Se u tarrenu ùn pò esse danatu, hè cunsigliatu di utilizà blocchi di pesu per riparà a tenda.

 

5. U tempu di custruzzione

A velocità di custruzzione di a tenda di l'avvenimentu hè assai veloce, circa 1 000 metri quadrati ponu esse custruitu à ghjornu.Tuttavia, hè sempre necessariu di cunsiderà tematiche cum'è a pre-approvazione, a difficultà di custruzzione, l'equipaggiu di custruzzione è l'accessu di i veiculi.Hè cunsigliatu di cuntattà a cumpagnia di a tenda in anticipu per a cunferma.

 

6. Decorazione interna è esterna

Per ottene l'effettu desideratu, l'internu è l'esterno di a tenda di l'avvenimentu pò esse decoratu.A tenda di l'avvenimentu pò esse largamente cumpatibile cù l'illuminazione è u ballu, u pavimentu di a cabina, a tavola è a sedia, l'aria condizionata audio è altre facilità internu, è pò ancu esse equipatu cù decorazioni esterne cum'è pannelli publicitari.Quessi ponu esse acquistati da sè stessu o un affittu unicu da una cumpagnia di tenda di mostra.

2
7. Prezzu di affittu

U prezzu di l'affittu di a tenda di l'avvenimentu dipende da a dimensione, u tipu, u periodu di affittu, u pianu di custruzzione è se ci sò servizii supplementari di a tenda affittata.S'ellu hè una sucietà formale di tende di eventi, furnisce i ducumenti di u cuntrattu pertinenti è i fogli di quotazione.

 

8. Safe à aduprà

In l'usu di tende d'avvenimentu, hè necessariu di rispittà strettamente à e regule di u focu pertinenti, è hè strettamente pruibitu di mette u focu apertu in e tende di l'avvenimentu.Se una tenda di eventi di dui piani hè aduprata, l'uscita di u focu deve esse stallate cum'è necessariu.

图1Semu una fabricazione prufessiunale di tenda di avvenimentu, tenda prodotta apposta per festa, matrimoniu, campeghju.

Per piacè cuntattateci:www.luxotent.com

Whatsapp: 86 13880285120


Tempu di Postu: 21-Sep-2022