Chì dimensione di a tenda di cupola glamping avete bisognu?

Glamping cupolahà parechje dimensioni, è ogni dimensione hà applicazioni tipiche è suluzioni.Avemu cullatu è selezziunatu alcune applicazioni è soluzioni glamping dome cuncepite daLUXOper a vostra riferenza.Se ti piace o avete i vostri pinsamenti o bisogni, sentite liberu di lascià un missaghju per avè un preventivu gratuitu, o WhatsApp us: 86 13880285120

Table di cuntenutu:

  • Cupole di 3m è 4m per a serra di u cortile, sunroom, è igloo di giardinu trasparente

I cupole di 3m, 4m ponu di solitu pusà solu una tavola, uni pochi di sedie, o qualchi fiori in vasi è arburi.Parechji clienti piace à sceglie di cumprà una cupola clara di 3m o 4m è mette in u giardinu o in u cortile cum'è una zona di riposu, una piccula serra, o una casa di crescita.Ci sò ghjorni assolellati in primavera.In i ghjorni di sole, pudete piglià un sole;beie birra è stargaze in a sera d'estate;leghjite i libri, è gode di tè in i pomeri di vaghjimu.

Certi pirsuni piace ancu fà un invernamentu trasparente per cultivà è cultivà parechji fiori è piante.Duranti a staghjoni fridda, soprattuttu in i ghjorni assolellati, l'internu di a serra diventa più calda, chì aiuta à u crescita di e piante.

3m

  • 4m (5m) ristorante chic all'aperto o stanza d'ospiti simplice

Per a cupola di 4m è 5m, assai clienti di mente attiva l'anu designatu in un ristorante di moda.U spaziu di 11M² è 19M² hè abbastanza grande per una tavola d'invitati, chì ponu mette una tavola rotonda è ottu sedie.Pudete sceglie tutte e copre trasparenti o parzialmente trasparenti (finestra panoramica) cù cortini, chì ponu prutezzione di a privacy.Pudete ancu installà in u vostru cortile o in a vostra terra per gode di una festa di tè o cena cù i vostri invitati.

4m

  • Suite di cupola glamping persunalizata di 5m + 3m per resort, Airbnb cù bagnu

Cumu l'esitatu sopra, hè difficiule di custruisce un bagnu indipendente in una cupola sottu 6m.Dunque, Jumei è u nostru cliente anu cuncepitu intelligentemente una cupola cunghjunta di 5m + 3m (o 5m + 4m), una cupola di 5m cum'è u salottu è a camera, a cupola di 3m (o 4m) hè cuncepita cum'è bagnu.Sò cunnessi per furmà una suite di cupola di lussu cumpleta, è ancu pudete mette una bagnera in questu, chì hè assai chic è praticu.

  • 5m + 5m suite di cupola glamping di lussu persunalizata per resort, Airbnb cù bagnu è salottu

Se sente chì u spaziu di 5m + 3m (o 4m) ùn hè micca abbastanza spaziosa, o vulete più lussu, pudete ancu cunnette dui cupole di 5m per furmà una suite di famiglia ultra-lussu, chì pò include una zona di salottu, bagnu. , camera doppia, è camera chjuca.

5 + 6 m

  • Famosa suite glamping cupola di 6 m cù bagnu

A cupola glamping 6m hè una di e dimensioni più populari in questi anni.Pò esse cuncepitu è ​​persunalizatu in parechje manere.Cum'è un pruprietariu di un situ di glamping o un host Airbnb, u costu è u cunfortu deve esse cura, cusì una cupola di 6m hè diventata a più scelta in l'industria di glamping in l'ultimi anni.U modu più cumuni hè di disignà una cupola glamping di 6 m in una suite standard di lettu doppiu.Pudete custruì un bagnu còmode cumpresu lavabo, toilette è doccia, lettu king-size, stufa, TV è aria condizionata, è altri mobili è apparecchi necessarii, adattati per sughjornu sola è coppia.

6 m

  • Cupola glamping di 7 m per una suite di lussu persunalizata più còmode è flessibile

Parechji clienti di self-using o pruprietarii di siti di glamping preferanu cunfigurazioni più lussuose.Tendenu à sceglie cupole di 7m perchè u spaziu più grande (10m2più di 6 m di cupola) pò esse più flessibile per implementà i diversi disinni interni.È pò esse più còmuda per aghjunghje una tavola di pranzu, una cucina, o altri elementi di vita di lussu.Per piacè fate riferimentu à e splendide cupole di 7 m di u nostru brillanti cliente in Tailanda.

7M

  • Suite studio ultra-lussu di 8 m cù loft per un hotel resort è Airbnb

Pudete cuncepisce una cupola di 8m cum'è una suite di studio ultra-lussuosa o una casa di cupola cù una zona di travagliu, una stanza cunfortu è spaziosa, una vasca da bagno.Pudete avè un studio tranquillu è indisturbati induve pudete gode di una vasca da bagno rilassante dopu u vostru travagliu duru.

Perchè l'altezza di u tettu di a cupola di 8m hè 4,0-4,7 metri, in più di a lussuosa suite induve pudete mette a tavola di pranzu è u bagnu, pudete ancu custruisce un loft in u centru di a cupola, mette un picculu lettu nantu à questu, è girallu. in una lussuosa suite di famiglia.

Pudete ancu cuncepisce una cupola di 8 m cum'è una spaziosa zona di ricezione di l'affari, induve pudete mette abbastanza posti è ancu dui bagni per invitati affollati.

8M

  • Suite glamping dome ultra-lussu di 10 m cù 2 camere da letto

Per a cupola di 10 m, l'area interna hà righjuntu 110 m2, chì hà righjuntu a dimensione di a cupola di l'avvenimentu.Cù un spaziu cusì magnificu, pudete disignà liberamente secondu e vostre idee.Per esempiu, pudete custruisce in un lettu doppiu super deluxe suite di duie camere.

10 m

 


Tempu di Postu: Oct-09-2022