Campu di Carru Unicu

2022

Beijing, Cina

Tenda Carru * 10

U novu campeghju glamping, chì hè statu assai populari in l'ultimi dui anni, hè un campeghju glamorous (campu di lussu) quandu hè disassemblatu.Questutenda di carruhè una tenda apposta per u glamping.

Avemu persunalizatu 10tende di carruper stu campu.U quadru di a tenda hè fattu di legnu solidu è di pipa d'acciaio galvanizatu, è a tarpaulin hè fatta di tela impermeable 420g.A dimensione di a tenda hè 3 * 9.7 * 3.8M, è l'area interna hè 19.8㎡.
Avemu creatu un spaziu di bagnu indipindenti à l'internu di a tenda, è ponu accoglie un lettu regina è un lettu loft, allughjendu finu à 4 persone.
In cunfrontu cù u campeghju simplice è simplice, sta versione lussuosa di campeghju hè più adattata per quelli chì volenu campà più cunfortu.Ùn pudete micca solu apprezzà a magnificenza è a magia di a natura, ma pudete ancu sente u sonu gentile è naturali di u ventu.Queste maravigliose sperienze ci permettenu di rilassate è senti a magia è a bellezza di a natura.
U campeghju di tenda unicu in forma di carru migliurà assai a felicità di campeghju mentre sperimentà a vita all'aperto.

LUXO TENT hè un fabricatore prufessiunale di tenda di hotel, pudemu aiutà u clientetenda glamping,tenda a cupola geodetica,casa di tenda safari,Tenda d'avvenimentu d'aluminiu,tende d'alberghi di apparenza persunalizata,etc.Pudemu furnisce solu suluzione tutale di tenda, per piacè cuntattateci per lasciemu aiutà vi inizià a vostra attività di glamping!

Indirizzu

No.879, Ganghua, District Pidu, Chengdu, China

E-mail

sarazeng@luxotent.com

telefonu

+86 13880285120
+86 028-68745748

serviziu

7 ghjorni à settimana
24 ore à ghjornu


Tempu di post: Aug-17-2023