Hotel o tenda?Quale alloghju turisticu hè megliu per voi?

Avete avè qualchì viaghju nantu à u vostru prugramma questu annu?Sè vo sapete induve andate, avete capitu induve andate à stà ?Ci hè parechje scelte per l'alloghju mentre viaghja, secondu u vostru budgetu è induve andate.
Stà in una villa privata in Grace Bay, a più bella spiaggia di l'Isule Turks è Caicos, o in una stupenda casa d'arburu per dui in Hawaii.Ci hè ancu una larga selezzione di hotel è resorts chì ponu esse ideali se visitate un novu locu o viaghjate solu.
Truvà l'alloghju di viaghju adattatu per i vostri bisogni pò esse complicatu, ma quì ci sò qualchi pro è contra di diverse opzioni di alloghji di viaghju chì ùn solu vi aiuteranu à pianificà u vostru prossimu viaghju, ma aiutanu à decide quale hè megliu per voi.
I Caraibi è l'Europa sò cunnisciuti per e so ville impressiunanti.Vannu da picculi case di luna di miele à palazzi veri.
"Quandu u travagliu cù l'amichi è a famiglia, ricumandemu e ville cum'è un modu per creà grandi ricordi inseme", a cunsultante di viaghju Lena Brown hà dettu à Travel Market Report."Avè un locu privatu induve ponu passà u tempu inseme hè solu unu di i motivi per stà in una villa".
Hè quasi sempre pussibule aghjunghje servizii cum'è a pulizia è un coccu per una tarifa supplementaria.
Unu di i svantaghji di l'affittu di una villa pò esse u costu altu.Mentre chì certi sò disposti à scaccià millaie di dollari per notte, questu ùn serà probabilmente micca appellu à a maiò parte.Inoltre, se a squadra ùn campa micca in situ, site basu nantu à u vostru propiu in casu d'emergenza.
Se visitate u paese per a prima volta è ùn si senti micca sicuru "vivendu" per sè stessu, l'alberghi è i resorts ponu operare.
Isule cum'è a Giamaica è a Repubblica Dominicana offrenu assai resorts all-inclusive per famiglie è gruppi d'amici.A maiò parte di i resorts sò adattati per e persone di tutte l'età, ma certi resorts anu pulitiche strette "solu per adulti".
"L'alberghi, in particulare l'alberghi di a catena, sò quasi listessi in tuttu u mondu, cusì pudete optà per una sperienza culturale", dice u situ."Ci sò pochissime cucine self-catering in e stanze, chì vi furzà à manghjà fora è spende più soldi in viaghju."
Quandu Airbnb hà debuttatu in u 2008, hà cambiatu u mercatu di l'affittu à cortu termine per sempre.Un vantaghju hè chì u pruprietariu di l'affittu pò guardà di voi durante a vostra sughjornu è vi dà cunsiglii nantu à e cose da fà in a zona.
Stumble Safari hà nutatu chì questu "aumenta u costu di a vita per certi abitanti di a cità cum'è a ghjente cumprà case è appartamenti solu per affittà à i viaghjatori".
U giant di l'affittu hà ancu ricevutu una quantità di lagnanze, cumprese violazioni di sicurezza è annullamenti di l'ultima minuta da u patrone.
Per quelli chì sò avventurosi (è ùn importa micca bugs è altri animali salvatichi), u camping hè ideale.
Cum'è u situ web di The World Wanderers nota, "Camping hè l'opzione più populari per via di l'amenità chì offre. A maiò parte di i campeghji solu carica uni pochi di dollari. Campeghji più caru pò avè più amenità cum'è piscine, bars è centri di divertimentu ".o "campeggio glamour" hè guadagnatu pupularità.U vantaghju hè chì pudete aduprà un lettu veru, è micca à a misericòrdia di l'elementi.
Avvertimentu ghjustu: questa opzione ùn hè micca definitu per quelli chì volenu tutte e campane è fischi.Hè pensatu per esse discretu è adattatu per i viaghjatori più ghjovani.
Questa opzione hà assai svantaghji.Stumble Safari nota chì "u couchsurfing hà i so risichi.Duvete ancu dumandà un locu è cuntattate u pruprietariu.A so casa ùn hè micca sempre aperta à tutti, è pudete esse negatu ".


Postu tempu: Apr-23-2023