Cuncepimentu di cuncepimentu di tenda di l'hotel Dome丨Squadra di cuncepimentu di prima classe

I nostriLUXOTENTadopra quattru lati struttura di vetru panoramica da u pavimentu à u tettu, o trè lati insulation termale muru chjusu più a superficia di visualizazione principale struttura di vetru panoramica pianu-à-tettu.

www.luxotent.com

 

www.luxotent.com

 

 

Sfumendu e fruntiere trà l'internu è l'esterno, rinfurzendu l'integrazione di l'edifiziu è l'ambiente esternu, evitendu di causà un sensu di limitazione di u spaziu à l'occupanti.

www.luxotent.com

 

www.luxotent.com

Adattà à diverse cundizioni climatichi è ambienti di u terrenu, furnisce una residenza di viaghju sicura è stabile per i turisti.

www.luxotent.com

 

Utenda di hotelstruttura di struttura d'acciaio è a struttura di travi di anellu in terra sò cuncepiti secondu u standard d'usu di trent'anni, è a cima hè fatta di membrana di custruzzione PVDF o PVC cù una vita di serviziu di più di quindici anni, è u legnu cumpressu o vetru pò ancu esse usatu.

 

Disegnu di tenda www.luxotent.com www.luxotent.com

Disegnu di tenda di hotel di lussu

 

I materiali di decorazione è di decorazione sò testati è certificati da i dipartimenti naziunali pertinenti per risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, dendu à i turisti una residenza di viaghju sana è sicura.

Tenda a cupola

Disegnu di tenda di hoetl

www.luxotent.com


Tempu di Postu: 18-Mar-2022