Cunsiglii esterni per affittà una tenda per a festa è u matrimoniu

Quandu pensa à affitta una tenda per una festa o un avvenimentu all'aperto, ufabricatore di tendavi dice di seguità ste cinque regule simplici per assicurà u successu:

1. Pianu per a pioggia: Tutti vulemu chì u sole brilla in i nostri partiti all'aperto, ma ùn ci hè manera di guarantiscia chì serà assulanatu.Avete bisognu di evità stu mal di testa pianificendu in anticipu per a pioggia.Dunque, affittu atenda di nozze in tenda impermeabileè preparanu u siding per assicurà chì i vostri invitati ponu stà asciutti se e cose si bagnati.

1 nova tenda (1)
0b758c97012c1f65518d956252c7b856

2. Cunsiderate u clima: Di sicuru, a pioggia ùn hè micca solu ciò chì pò mette in u modu di una grande festa.Tutti sapemu quantu freddu pò esse in l'inguernu o quantu caldu pò esse in l'estiu, cusì cunsiderà l'installazione di l'aria condizionata di a tenda o di u riscaldamentu per fà chì i vostri invitati si sentenu còmode quandu affittu una tenda per matrimoniu o festa.

3. Detail: Ospitu un avvenimentu fora significa chì assai travagliu di decoru di l'internu hè digià fattu per voi, cusì cuncentrate nantu à i picculi decorazioni per piglià l'atmosfera à un novu livellu.Un pocu illuminazione decorativa pò andà assai!

15-w960h720
25

4. Sceglite un pianu apertu: i partiti all'apertu sò riunioni casuale, cusì sceglite un marquee impermeable per incuragisce a conversazione libera trà l'invitati.

5. Ùn vi scurdate di e cose boni: Solu perchè avete una festa all'apertu ùn significa micca chì ùn pudete micca aiutà l'invitati à rilassate.Un bar esterno hè un modu divertitu per aghjunghje à l'atmosfera di festa, chì l'invitati seranu felici di vede quandu ùn ponu micca fà nunda fora.

TENDA LUXOsò a più grande sucietà cumuna di fabricazione è vendita di tende d'aluminiu in Cina Occidentale Specializata in a produzzione di tutti i tipi di tende di grandi dimensioni, medie è chjuche all'aperto.

I nostri prudutti sò abbracciati da parechji paesi diffirenti in u mondu.Cù un disignu è un produttu eccezziunale è u nostru serviziu prufessiunale di casu di prughjettu one-stop, i nostri prudutti è u serviziu dopu sò ricunnisciuti da u cliente d'oltremare è domesticu.

Offriamu e nostre tende per eventi di porta di alta qualità, cun una dimensione di 4m à 50m chì hè largamente utilizata per banchetti di nozze, festa privata, avvenimentu di club di creazione, mostre, fiera cummerciale, celebrazione, cerimonie, festival, magazzinu di l'industria, posti di parcheghju, resort, attività di divertimentu in locu scenicu etc.

Emali:sarazeng@luxotent.com

Whatsapp: 86 13880285120


Tempu di Postu: Nov-09-2022