Cumu mantene a tenda di l'hotel 丨LUXO TENT Focus nantu à a stallazione prufessiunale

Tende di hotel, cum'è un novu tipu di edifiziu in a nova era, sò soprattuttu custruiti in u campu apertu.Perchè i cumpunenti di a tenda di l'alberghi ponu esse pre-produzione, cusì in l'ambienti di u campu ponu esse rapidamente stallati è utilizati, à u cuntrariu di l'edifiziu tradiziunale richiede un prucessu di custruzzione tediosa, ancu ùn hà micca bisognu di l'assistenza di grandi machini di custruzzione, u puntu più impurtante hè quasi. senza danni à l'ambienti di u campu.Siccomu a tenda di l'hotel abita in u campu, sperimentendu una varietà di teste di u clima naturali, cum'è u ventu è a pioggia, i so propiu esigenze di qualità di materiale sò ancu abbastanza altu.

tenda safari

LUXO TENT sò custruiti nantu à a basa di struttura d'acciaio è altri materiali, cum'è a piattaforma di legnu, a qualità hè paragunabili à l'edifiziu tradiziunale hè ancu assai pocu, a vita di serviziu hè ancu quasi permanente, se nimu di solitu dannatu intenzionalmente, in fondu ùn hè micca bisognu. per cunsiderà u so mantenimentu di ogni ghjornu.U corpu principale di l'albergu di a tenda, invece, hè assemblatu cù tubi d'acciaio galvanizzati, chì ponu esse facilmente rimpiazzati ancu s'ellu ci hè dannu in locu individuali.Hè vale à dì chì hà una resistenza assai forte à a pressione, ancu s'ellu u pesu hè bassu, ma pò sustene un uraganu di 10-12.

U muru esterno diTENDA LUXOhè una tela fatta di tela di PVC cun revestimentu di cloruru di polivinile è sustrato di fibra di poliester chì cunforma à a superficia in una tela di PVC.Havi un rendimentu superiore di resistenza à u ventu, à l'acqua, à u focu, à l'anti-UV è à a carica di neve, etc. A superficia ùn hè micca faciule d'aderisce à a polvera è altre materie straniere, è pò esse lavata cù l'acqua di piova per mantene una superficia pulita è pulita per un longu tempu.Di solitu ùn hè micca bisognu di pulisce deliberatamente u tarp, ma ancu per quessa, salvà assai di risorse umane è materiali.Ma per u corpu principale di a vita tarpaulin frame di metallu ùn hè micca cusì longu, a vita di serviziu di circa 6 à 10 anni, ma u costu di u tarpaulin di rimpiazzamentu hè ancu abbastanza altu, cusì ùn vi preoccupate micca.

Cum'è un standard qualificatutenda hotel, a so vita di serviziu pò basu ghjunghje à 30 anni o più, pò esse chjamatu cù un edifiziu semi-permanente.In fatti, u mantenimentu ùn hè micca u corpu principale di l'albergu di a tenda, ma a so decorazione interna è u mobili elettricu è l'ambienti circundante.Dunque, u costu di mantene un hotel di tenda ùn hè micca altu.

tenda safari lodge
tenda allungata

Parlendu di quale, avete più cunniscenze è cunniscenza aghjurnata di mantene a tenda di l'hotel? Avete bisognu di avè un edifiziu cusì esclusivu allora venite à visità u nostruTENDA LUXO!


Tempu di Postu: Apr-26-2022