Torna in 2019, avemu ridefinitu a tenda di cunchiglia, è avà hè diventatu un rappresentante di glamping.

Visibile: da u latinu VENI è VIDI, da u famosu di Cesare "Venu, vecu, cunquistu", in u disignu spirituale sicretu di l'hotel, sente l'estetica architettonica, l'estetica spaziale, l'estetica di a vita, è creanu un sensu di vista Vede e cose , a satisfaczione libera di u core, cunquistà, è cuntrullà tuttu.

 

luxotent (1)

Zeqi: HERMITAGE hè derivatu da l'inglesi "hermitage".L'hotel hè situatu nantu à a riva di Mizusawa, campendu cum'è una bestia spiritu chì si nasconde da l'acqua.U corpu ùn hè micca mossu da u mondu esternu, è u core ùn hè micca stancu da ughjetti straneri, solu per sè stessu.U ritmu di a vita hè liberu.

In i primi fasi di u disignu

Disegnu di l'intenzione cuncettuale di disegnu / vocabulariu di cuncepimentu architettonicu di tenda bionica, incorporendu una varietà di mudelli di animali bionici in a forma, in un spaziu cusì intelligente di l'ambienti simili à un conte di fata, u corpu di l'ospiti pare esse trasfurmatu in un spiritu chì hè più liggeru di u corpu.Ci sò farfalle chì sò più liberi cà l'api.

99b8983bd9fb4295b264e26fe68ccdfc (1)
f9a71e9321a747ee9718129a0cf537f5 (1)
5151110bd4104fdc95ba0c2693e498d2 (1)
7dcf7e65bf34436d90dd3aab2fa398ad (1)

▼Vista d'uccelli, camere d'ospiti indipendenti situate longu à a riva di u lavu

 

luxotent (2)

▼ Ristorante cù forma unica

 

luxotent (20)
luxotent (9)
luxotent (10)

▼ Camere

 

luxotent (1)
luxotent (6)
luxotent (14)
luxotent (12)

Stanze d'ospiti in forma di cunchiglia, l'internu di a stanza d'ospiti, i finestri francesi furniscenu una vista di u paisaghju all'apertu, u spaziu internu dà à a ghjente una sensazione di sicurità, una grande zona di vetru porta abbastanza luce naturale, creendu una stretta relazione trà e persone è a natura.

luxotent (19)

Se ti piace l'idea di mette in cuntattu strettu cù a natura salvatica, ma vulete fà senza abbandunà a vostra cunfortu di casa.

A tenda Coco Glamping pò esse cumminata cù a natura bè, chì hè derivata da u cuncettu architettonicu di "natura integrata", cun un disignu simplice per creà una filusufìa spaziale chì combina cù a natura.Pianificazione in camere singuli, camere doppie, stanze di famiglia.I stili ponu ancu esse cumplettamente persunalizati, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a tour di famiglia.In più di a bellezza di u bastimentu.I servizii di casa di tenda Cocoon sò pieni di cura umana per risponde à tutti i bisogni di l'alloghju durante a vostra sughjornu.

Riturnà à a natura ùn significa micca chì tuttu hè uriginale.Ancu s'ellu dorme in natura, a tenda Cocoon pò esse attrezzata cù un bagnu publicu, una doccia è una cucina.Pò esse ancu equipatu cù un bagnu divisu è un sistema di alimentazione elettrica per furnisce un alloghju cum'è casa è caldu.

New Design Hotel Tent Luxury Cocoon House

Opzione di zona 30m2,36m2,
Materiale di Tessutu di Tessutu PVC / PVDF / PTFE cù Colore Opzionale
Materiale muru laterale Tela per a membrana PVDF
Funzione di tissu 100% impermeabile, resistenza UV, ritardante di fiamma, Classe B1 è M2 di resistenza à u focu secondu DIN4102
Porta è Finestra Porta è Finestra di Vetru, cù cornice in lega d'aluminiu
Opzioni d'upgrade extra Rivestimentu internu è cortina, sistema di pavimenti (riscaldamentu di pavimentu d'acqua / elettricu), aria condizionata, sistema di doccia, mobili, sistema di fognatura

15 settembre 2021


Tempu di Postu: Dec-22-2021